POLITICA DE RETUR

Marfa comandată se poate returna în interval de maximum 14 de zile calendaristice de la primirea produselor. Costul returului cade, conform legii, în sarcina Clientului.

 Termenul de 14 ZILE calendaristice se calculeaza:

  • de la data cumpararii produsului in cazul in care acesta a fost achizitionat din showroom;
  • de la data livrarii produsului. In cazul unei comenzi care contine mai multe produse, termenul se calculeaza de la data livrarii ultimului produs din comanda.

Toate materialele de ambalare utilizate de KAMINKORN în scopul expedierii produselor comandate la consumatorii finali reprezintă ambalaj necesar pentru marfă. Clientul trebuie să se ocupe personal de eliminarea la deșeuri a ambalajelor, prin predarea la cel mai apropiat centru de colectare.

În cazul în care comanda s-a livrat pe palet, acesta este de unică folosință. De aceea, nu preluăm paleții de la dumneavoastră. Vă rugăm să apelați la cea mai apropiată unitate de colectare deșeuri și materii prime revalorificabile, în cazul în care doriți să eliminați la deșeuri acești paleți.

SERVICIUL RETUR se asigură în condiţiile în care:

Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site sau din comanda initiala a clientului. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).

Produs nefunctional/deteriorat constatat in primele 48 de ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Pentru dovezi, coletul va fi fotografiat si transmise prin e-mail la suport@kaminhorn.ro sau prin Whatsapp la numarul de telefon al reprezentantului de vanzari cu care ati derulat relatia comercial. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.

Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul va fi fotografiat si se va intocmi proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus cad in sarcina noastra.

Persoanele fizice au dreptul sa returneze produsele comandate in termen de maxim 14 zile, fara a fi obligat sa comunice un motiv, cu conditia ca produsele sa fie in perfecta stare, inclusiv ambalaj. Plata transportului cade in sarcina clientului.

Observatie! – Produsele facute pe comanda speciala nu se returneaza. La preluarea comenzii Agentul de vanzari informeaza clientul care produse sunt considerate comanda speciala si nu se vor putea returna.  

Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Returul se face cu toate componentele, accesoriile, inclusiv manual, etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul (factura/ bon fiscal si de dovada platii).

Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre gestionar, preluarea va fi refuzata.

Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii. Clientul are raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre acesta.

Clientul se obliga ca înainte de expedierea returului să trimita un e-mail pe adresa suport@kaminhorn.ro cu formularul de retur (descarcă de aici formularul de retur) sau poate sa completeze direct pe site o cerere de retur (completeaza aici cererea de retur), urmand ca un agent sa il contacteze in cel mai scurt timp pentru solutionare.

Pentru solutionarea retururilor, sunt necesare urmatoarele informatii:
• data expedierii coletului;

• poze cu produsul defect;

• numarul Comenzii sau Facturii;

• suma de returnat;

• modalitatea de plata dorită

formularul/cererea de retur completate

KAMINHORN va face o evaluare a starii produsului, inclusiv in ceea ce priveste componentele si accesoriile acestuia. Se va emite o factura de stornare cu valoarea rezultata in urma evaluarii.  Termenul de restituire sume catre client este de maxim 10 zile lucratoare.

Suma aferenta returului, care figureaza in factura fiscala de stornare, ii va fi rambursata clientului prin aceeasi metoda de plata. In cazul in care clientul a achitat numerar suma ii va fi rambursata in numerar,  atunci cand returul se face la sediu, in limita plafonului maximal stabilit prin lege, 10.000 lei in cazul persoanelor fizice, respectiv 5.000 lei in cazul persoanelor juridice.

In cazul in care plata comenzii s-a facut cu un card bancar, rambursarea se va face prin aceeasi metoda de plata in cel mult 10 zile de la data la care KAMINHORN intra in posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 ZILE calendaristice din momentul in care KAMINHORN este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

In situatia returului la sediu, daca clientului opteaza pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, clientului i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului produs (sau, dupa caz, va achita diferenta de bani). In cazul unui retur cu o valoare ce depaseste plafonul maximal pentru platile in numerar, plata se va face tot prin transfer bancar.

Suma care o sa fie returnata este suma pe care clientul a platit-o pentru a intra in posesia  produsului/produselor achizitionate (nu se pot returna costuri legate de transport).

In cazul returului efectuat la sediu, suma aferenta acestuia va fi restituita pe loc, in limita plafonului maximal al platilor in numerar si in limita numerarului disponibil in casierie in ziua returului. 

În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar, în caz contrar suma va fi restituită prin bancă.

Exceptie fac restituirile prin virament bancar, banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul clientului în maximum 10 zile calendaristice de la data la care KAMINHORN intra in posesia produsului returnat.

Prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul efectuarii returului

In cazul in care nu exista neconformitati iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, angajatii KAMINHORN vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispozitie de compensare, dispozitie de plata, chitanta). Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr. CI, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare. In cazul in care dumneavoastra nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur mai sus prezentate, intrucat nu ne putem conforma legislatiei din domeniul fiscal.